Sierpc.dnia 22.05.2015 r.
Przebudowa mostu nr JNI 31001111 w m. Sierpc w ciągu drogi powiatowej nr 3770W ul. Wojska Polskiego w Sierpcu wraz z drogami dojazdowymi
Numer ogłoszenia: 74409 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu nr JNI 31001111 w m. Sierpc w ciągu drogi powiatowej nr 3770W ul. Wojska Polskiego w Sierpcu wraz z drogami dojazdowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa mostu nr JNI 31001111 w m. Sierpc w ciągu drogi powiatowej nr 3770W ul. Wojska Polskiego w Sierpcu wraz z drogami dojazdowymi 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załącznikach do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym, zgodnie ze sztuką inżynierską oraz zgodnie z harmonogramem rzeczowym realizacji zadania 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5.Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6)Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełnił warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie przebudowy drogi lub remontu drogi za kwotę co najmniej 300.000 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. V niniejszej SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy wymienionych w pkt. VI SIWZ, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 231).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dotyczącym: 18.1.1 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia na etapie wykonawstwa przyczyn niezależnych od obu stron skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację robót budowlanych, 18.1.2 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowlanych, w szczególności z powodu technologii wykonywania robót określonej umową, normami lub innymi przepisami, jeżeli konieczność wykonania robót budowlanych w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 18.1.3 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
Dokumentacja:
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.3.2015
Sierpc, dnia 12.06.2015 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Budowlanych
EXPORT PRIBEX Sp. Z o.o.
03-152 Warszawa
ul. Modlińska 310/312
FAX: 22 510 28 04
Wezwanie do uzupełnienia dokumentów
Na podstawie art. 26 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa mostu nr JNI 31001111 w m. Sierpc w ciągu drogi powiatowej nr 3770W ul. Wojska Polskiego w Sierpcu wraz z drogami dojazdowymi
prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający wzywa do uzupełnienia dokumentów n/w wykonawców:
Oferta nr2
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Budowlanych
EXPORT PRIBEX Sp. Z o.o.
03-152 Warszawa
ul. Modlińska 310/312
W rozdziale VI Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
SIWZ, pkt.12Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
pkt 13. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzania, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Przedstawione przez państwa zaświadczenia zostały wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Zwracamy się z prośbą o dostarczenie w terminie 3 dni do siedziby Zamawiającego w/w zaświadczeń, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku niedostarczenia dokumentów oferta zostanie odrzucona.
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.3.2015
Sierpc, dnia 12.06.2014 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
PUP BUDEXPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
09-200 Sierpc, ul. Przemysłowa 50
fax: 24 275 62 30
Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski
06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12
Fax: 23 661 56 30
ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH
Na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę mostu nr JNI 31001111 w m. Sierpc w ciągu drogi powiatowej nr 3770W ul. Wojska Polskiego w Sierpcu wraz z drogami dojazdowymi
prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający sprostował oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w ofercie złożonej przez Wykonawcę:
Oferta nr 7
PUP BUDEXPOL
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
09-200 Sierpc, ul. Przemysłowa 50
Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
W Załączniku do SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy – branża teletechniczna , w pozycji 57 zostało błędnie policzona ilośc tj. 3 x 10 =30 a podano 300, oraz w kosztorysie – przebudowa kanalizacji deszczowej w pozycji 37 zostało błędnie policzona ilośc tj. 2,25 x 400 = 900, a podano 90. Poprawiono w/w pomyłki rachunkowe, a także dodano do sumy 2 098 093,31 VAT 23% tj: 482 561,46 zł i kwota brutto za wykonanie zadań z kosztorysów ofertowych wyszła 2 580 654,77 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 2 579 990,56.
Po dokonaniu poprawek kwota netto za wykonanie całego zadania wyszła: 2 098 093,31 plus VAT 23% tj: 482 561,46 zł i kwota brutto za wykonanie całego zadania wyszła 2 580 654,77 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 2 579 990,56.
Poprawiono także w załączniku nr 1 tj. Formularzu Ofertowym w/w kwoty.
Oferta nr8
Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski
06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12
Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
W Załączniku do SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy – Roboty Drogowe , w pozycji 16 zostało błędnie policzona ilośc tj. 2066 x 14 = 28924 a podano 33 056, oraz w kosztorysie – Roboty mostowe w pozycji 15 zostało błędnie policzona ilośc tj. 36 773 x3,40 = 125028,20, a podano 125028, w pozycji 19 zostało błędnie policzona ilośc tj. 8 x 2500 = 20 000 a podano 10 000, w pozycji 29 zostało błędnie policzona ilośc tj. 56 x 520 = 2910 a podano 39720.
Poprawiono w/w pomyłki rachunkowe, a także dodano do sumy 2 343 835,50 VAT 23% tj: 539 082,17 zł i kwota brutto za wykonanie zadań z kosztorysów ofertowych wyszła 2 887 917,67 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 2 887 999,78.
Po dokonaniu poprawek kwota netto za wykonanie całego zadania wyszła: 2 343 835,50 plus VAT 23% tj: 539 082,17 zł i kwota brutto za wykonanie całego zadania wyszła 2 887 917,67 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 2 887 999,78.
Poprawiono także w załączniku nr 1 tj. Formularzu Ofertowym w/w kwoty.
Jednocześnie zwracam się z prośbą o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.3.2015
Sierpc, dnia 18.06.2015 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, S.K.-A, 03-228 Warszawa, ul. Marywińska 38/40
fax: 22 811 25 21
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Budowlanych EXPORT-PRIBEX Sp. Z o.o., 03-152 Warszawa, ul. Modlińska 310/312
fax: 22 510 28 04
Mosty Kujawy Krzysztof Szymański Mostki 1B, 87-815 Smólnik k. Włocławka
fax: 54 233 92 77
Drogi i Mosty Włocławek, Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, spółka komandytowa, 87-800 Włocławek, ul. Przemysłowa 11
fax: 54 237 89 11
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A-Z BUD Zbigniew Frąk, 26-600 Radom,
ul. Zientarskiego 1A/114
fax: 48 364 40 54
STRABAG Sp. Z o.o., 05-800 Pruszków, ul. Parzniewska 10
fax: 22 481 12 65
PUP BUDEXPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 09-200 Sierpc,
ul. Przemysłowa 50
fax: 24275 62 30
Przedsiębiorstwo – Transportowo Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12
fax: 23 661 56 30
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1)przetarg nieograniczony;
2)IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Przebudowa mostu nr JNI 31001111 w m. Sierpc w ciągu drogi powiatowej nr 3770W ul. Wojska Polskiego w Sierpcu wraz z drogami dojazdowymi
V. Wybór oferty:
1.Wykonawca:
oferta nr 7: PUP BUDEXPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Przemysłowa 50, 09-200 Sierpc
cena brutto 2 580 654,77
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
VI. Punktacja przyznana ofertom
Oferta nr 1:
Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, S.K.-A, 03-228 Warszawa, ul. Marywińska 38/40
Oferta odrzucona Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Budowlanych EXPORT-PRIBEX Sp. Z o.o., 03-152 Warszawa, ul. Modlińska 310/312
ilość punktów w kryterium ceny:
92
Oferta nr 3
Mosty Kujawy Krzysztof Szymański Mostki 1B, 87-815 Smólnik k. Włocławka
ilość punktów w kryterium ceny:
97
Oferta nr 4
Drogi i Mosty Włocławek, Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, spółka komandytowa, 87-800 Włocławek, ul. Przemysłowa 11
ilość punktów w kryterium ceny:
94
Oferta nr 5
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A-Z BUD Zbigniew Frąk, 26-600 Radom, ul. Zientarskiego 1A/114
ilość punktów w kryterium ceny:
93
Oferta nr 6
STRABAG Sp. Z o.o., 05-800 Pruszków, ul. Parzniewska 10
ilość punktów w kryterium ceny:
86
Oferta nr 7
PUP BUDEXPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 09-200 Sierpc, ul. Przemysłowa 50
ilość punktów w kryterium ceny:
100
Oferta nr 8
Przedsiębiorstwo – Transportowo Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12
ilość punktów w kryterium ceny:
85
VII. Oferty odrzucone: 1
VI. Zawarcie umowy
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74409 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu nr JNI 31001111 w m. Sierpc w ciągu drogi powiatowej nr 3770W ul. Wojska Polskiego w Sierpcu wraz z drogami dojazdowymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa mostu nr JNI 31001111 w m. Sierpc w ciągu drogi powiatowej nr 3770W ul. Wojska Polskiego w Sierpcu wraz z drogami dojazdowymi 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załącznikach do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym, zgodnie ze sztuką inżynierską oraz zgodnie z harmonogramem rzeczowym realizacji zadania 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5.Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6)Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUP BUDEXPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Przemysłowa 50, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3230968,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2098093,31
Oferta z najniższą ceną: 2098093,31 / Oferta z najwyższą ceną: 2503052,89
Waluta: PLN.
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/