Wersja archiwalna 2016-06-24 09:15:15

Sierpc.dnia 01.06.2016 r.

Wykonanie kompleksowej przebudowy mostów nr JNI 31001102 w ciągu drogi powiatowej nr 3751W Kisielewo - Dziembakowo - Gorzewo oraz nr JNI 31001107 w ciągu drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice wraz z drogami dojazdowymi na terenie powiatu sierpeckiego
Numer ogłoszenia: 63851 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej przebudowy mostów nr JNI 31001102 w ciągu drogi powiatowej nr 3751W Kisielewo - Dziembakowo - Gorzewo oraz nr JNI 31001107 w ciągu drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice wraz z drogami dojazdowymi na terenie powiatu sierpeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowej przebudowy mostów nr JNI 31001102 w ciągu drogi powiatowej nr 3751W Kisielewo - Dziembakowo - Gorzewo oraz nr JNI 31001107 w ciągu drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice wraz z drogami dojazdowymi na terenie powiatu sierpeckiego 2. Szczególowy zakres robót podany jest w załącznikach do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3. Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym oraz zgodnie ze sztuką inżynierską 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6) Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1. Oferty powinny być zabezpieczone wadium w wysokości 100 000,00 złotych słownie: sto tysięcy złotych 00/100. 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w formie: 9.3.1.pieniądzu 9.3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 9.3.3.gwarancjach bankowych 9.3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 9.3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacać przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego SGB Oddział w Sierpcu Nr 15 8213 0008 2007 0500 7004 0001 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczy ZDP.DT.272.2.2016 albo nazwa postępowania: Wykonanie kompleksowej przebudowy mostów nr JNI 31001102 w ciągu drogi powiatowej nr 3751W Kisielewo - Dziembakowo - Gorzewo oraz nr JNI 31001107 w ciągu drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice wraz z drogami dojazdowymi na terenie powiatu sierpeckiego 9.5. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wadium niepieniężnego dokumenty potwierdzające wpłatę wadium winny być złożone przed upływem składania ofert u Zamawiającego. 9.6. Zaleca się, aby Wykonawca podał w ofercie formę w jakiej zostało wniesione wadium oraz datę wniesienia wadium lub złożył wraz z ofertą dowód wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, ale nie jest to warunek konieczny). 9.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a Upzp oraz art. 46 ust. 5 Upzp. 9.8. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie (wystąpienie, wniosek) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a Upzp i w art. 46 ust. 5 Upzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium (zaleca się wskazanie przepisów Upzp, tj. art. 46 ust. 4a Upzp oraz art. 46 ust. 5 Upzp lub poprzez wskazanie co najmniej Upzp. 9.9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Upzp, a jego oferta zostanie, odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 Upzp. 9.10. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty lub w miejsce wskazane w ust. 9.5 niniejszego Rozdziału zostało złożone jego tłumaczenie na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę. 9.11. Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne przez okres związania ofertą (30 dni). 9.12. Zwrot wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ust.1 i 2 Upzp. 9.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.14. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełnił warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie przebudowy obiektów mostowych za kwotę co najmniej 1 000 000 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. V niniejszej SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy wymienionych w pkt. VI SIWZ, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 231).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - warunki gwarancji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18.1.1 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia na etapie wykonawstwa przyczyn niezależnych od obu stron skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację robót budowlanych, 18.1.2 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowlanych, w szczególności z powodu technologii wykonywania robót określonej umową, normami lub innymi przepisami, jeżeli konieczność wykonania robót budowlanych w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 18.1.3 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul.Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki:

siwz_mosty_2.2016.pdf

most_2016_kisielewo_jni_31001102_zal._nr_6.xls

most_2016_zawidz_golocin_jni_31001107_zal._nr_7.xls

kosztorys_ofertowy_-_drogi_do_mostow_2016_zal._nr_8.xlsx

opis_techniczny_drogi.pdf

drogi.pdf

rys.1_-_plan_orientacyjny.pdf

rys.2.3_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.4_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.5_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.6_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.7_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.8_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.9_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.10_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.11_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.12_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.13_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.14_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.2.15_-_plan_sytuacyjny.pdf

rys.4.1__-_profil_podluzny.pdf

rys.4.2__-_profil_podluzny.pdf

rys.4.3__-_profil_podluzny.pdf

rys.4.4__-_profil_podluzny.pdf

rys.4.5__-_profil_podluzny.pdf

rys.4.6__-_profil_podluzny.pdf

rys.5_-_przekroje_konstrukcyjne.pdf

rys.6_-_szczegol_odwodnienia.pdf

rys.7.1_-_przekroje_poprzeczne_wokol_obiektu_mostowego_-_3751w.pdf

rys.7.2_-_przekroje_poprzeczne_wokol_obiektu_mostowego_-_6914w.pdf

golocin_jni_31001107_opis.pdf

golocin_jni_31001107_pbw.ki.i.01_inwentaryzacja_pab_594_04xa4.pdf

golocin_jni_31001107_pbw.ki.ro.01_rysunek_ogolny_pab_594_05xa4.pdf

golocin_jni_31001107_pbw.ki.rp.01_rozwiazania_przyobiektowe_pab_297_02xa4.pdf

golocin_jni_31001107_pbw.ki.zb.01_zbrojenie_nadbudowy_przesla_pab_297_04xa4.pdf

golocin_jni_31001107_pbw.ki.zb.03_kapa_chodnikowa_na_dlugoscu_przesla_pab_297_02xa4.pdf

golocin_jni_31001107_pbw.ki.zb.04_kapa_chodnikowa_na_dlugosci_skrzydel_pab_297_02xa4.pdf

golocin_jni_31001107_pbw.ki.zb.05_plyty_przejsciowe_pab_297_03xa4.pdf

golocin_jni_31001107_pbw.ki.zb.06_wspornik_pod_plyte_przejsciowa_pab_297_02xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_opis.pdf

kisielewo_jni_31001102_pbw.ki.i.01_inwentaryzacja_pab_297_03xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_pbw.ki.ro.01_rysunek_ogolny._cz_1_pab_594_07xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_pbw.ki.ro.02_rysunek_ogolny._cz_2_pab_297_03xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_opis_pw.pdf

kisielewo_jni_31001102_pw.ki.i.01_inwentaryzacja_pab_297_03xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_pw.ki.ro.01_rysunek_ogolny_cz._1_pab_594_07xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_pw.ki.ro.02_rysunek_ogolny_cz._2_pab_297_03xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_pw.ki.sz.01_szalunek_el._konstr._pab_594_05xa4_korekta.pdf

kisielewo_jni_31001102_pw.ki.sz.02_szalunek_oczepow_pab_594_04xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_pw.ki.zb.01_fundament_i_pab_594_04xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_pw.ki.zb.02_fundament_ii_pab_594_04xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_pw.ki.zb.03_oczep_pab_594_05xa4.pdf

kisielewo_jni_31001102_opinia_geotechniczna.pdf

specyfikacje_mostowejni_31001102jni_31001107.pdf


Artur Obrębski

Dyrektor ZDP

w Sierpcu

/podpis nieczytelny/


Sierpc, dn. 10.06.2016


Nr sprawy: ZDP.DT.272.2.2016


Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Wykonanie kompleksowej przebudowy mostów nr JNI 31001102 w ciągu drogi powiatowej nr 3751W Kisielewo – Dziembakowo – Gorzewo oraz nr JNI 31001107 w ciągu drogi powiatowej nr 6914W Drobin – Lelice wraz z drogami dojazdowymi na terenie powiatu sierpeckiego”


  1. Prosimy o załączenie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dla branży drogowej.

    SST została załączona

  2. Prosimy o informację czy remont drogi powiatowej nr 2995W wchodzi w zakres robót. Jeśli tak to proszę o załączenie przedmiaru.

    Przebudowa drogi powiatowej nr 2995W nie wchodzi w zakres robót

  3. Prosimy o zmianę asfaltu dla warstwy ścieralnej z 16 S 50/70 na asfalt 11 S 35/50. Doświadczenie wykonawcy mówi że wbudowanie asfaltu 35/50 pozwoli na uzyskanie o połowę mniej koleinowań, co wynika z większej kohezji lepiszcza, a tym samym i odporności mieszanki z jego udziałem na deformacje trwałe.

    Zamawiający dopuszcza zmianę mieszanki warstwy ścieralnej na 11S 35/50.

  4. Prosimy o załączenie tabeli robót ziemnych.

    Tabela robót ziemnych w obrębie obiektów mostowych została załączona.

  5. Prosimy o informację czy Zamawiający pozwala na wyłączenie remontowanego odcinka drogi z ruchu pojazdów.

    Zamawiający pozwala na wyłączenie remontowanego odcinka drogi z ruchu pod warunkiem opracowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę w Projekcie czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót i uwzględnienie w nim objazdów.

  6. Prosimy o załączenie stałej organizacji robót dla modernizowanego odcinka drogi.

    Projekt stałej organizacji ruchu został załączony.

  7. Prosimy o załączenie szczegółów konstrukcyjnych dla wykonania barier stalowych i poręczy ochronnych(rozstaw, dane techniczne, zakończenia, kolor itp…)

    Należy zastosować bariery stalowe SP-14a. Należy przyjąć dane techniczne przedstawione przez producenta. Poręcze ochronne należy zastosować typu Olsztyńskiego koloru żółtego.

  8. Prosimy o informację do kogo należy materiał z wykopu? W przypadku gdy należy do Zamawiającego prosimy o wskazanie miejsca wywozu.

    Materiał z wykopu należy do Wykonawcy i musi on go zagospodarować we własnym zakresie.

  9. Prosimy o informację czy Zamawiający pozwoli na zamianę pozycji umocnienie skarp kamieniem polnym na wykonanie umocnienia skarp za pomocą płyt ażurowych.

    Zamawiający nie zezwala na zamianę kamieni polnych na płyty ażurowe.

  10. Prosimy o załączenie dokumentacji technicznej umożliwiającej wycenę pozycji: (51 d.2) zabezpieczenie kabla tp na czas robót.

    Dokumentacja nie została sporządzona. Kabel tp jest nieczynny. Wykonawca musi wycenić tę pozycję we własnym zakresie.

  11. Prosimy o załączenie dokumentacji technicznej umożliwiającej wycenę pozycji: (52 d.2) zabezpieczenie światłowodu sieci szerokopasmowej na czas robót.

    Dokumentacja nie została sporządzona. Kabel jest nieczynny. Wykonawca musi wycenić tę pozycję we własnym zakresie.

  12. Prosimy o podanie danych technicznych dla geowłókniny którą należy ułożyć jako wzmocnienie poszerzeń nasypów (poz. 20 d.2)

    Właściwości

    Właściwości użytkowe

    Zharmonizowana specyfikacja techniczna

    Masa powierzchniowa

    80 ± (10%)g/m2

    PN-EN 13249:2002/A1:2006 PN-EN 13250:2002/A1:2006 PN-EN 13251:2002/A1:2006 PN-EN 13252:2002/A1:2006 PN-EN 13253:2002/A1:2006

    Wytrzymałość na rociąganie MD [kN/m]

    18

    Wytrzymałość na rociąganie CMD [kN/m]

    14

    Wydłużenie względne przy obciążeniu maksymalnym - wzdłuż

    18 ±4%

    Wydłużenie względne przy obciążeniu maksymalnym - wstecz

    14 ±3%

    Odporność na przebicie statyczne

    2,0 kN

    Odporność na przebicie dynamiczne

    13,9≥1,4 mm

    Wodoprzepuszczalność w kierunku prostopadłym do powierzchni wyrobu

    0,019 m/s

    Charakterystyczna wielkość porów O90

    0,35mm

  13. W oparciu o przekrój poprzeczy wokół obiektu mostowego (nr arkusza 7,1) proszę o informację czy nasypy wokół obiektu mostowego należy wzmocnić za pomocą geokompozytów. Jeśli tak to prosimy o informację jaką powierzchnię wzmocnienia należy uwzględnić oraz proszę o dodanie pozycji kosztorysowej do przedmiaru.

    Zgodnie z pozycją 49 d.3 kosztorysu należy umocnić nasyp kamieniem polnym na betonie.

  14. Ponieważ brak jest pełnej dokumentacji dla robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia dlatego prosimy o potwierdzenie że zakres robót ujętych w przedmiarze zawiera kompletny zakres prac do wykonania przez Wykonawcę.

    Zakres robót ujęty w przedmiarze zawiera kompletny zakres prac.

  15. Prosimy o informację do kogo należy materiał z rozbiórki mostów? W przypadku gdy należy do Zamawiającego prosimy o wskazanie miejsca wywozu.

    Obiekt mostowy nr 31001102 należy zdemontować i przekazać zamawiającemu, który przekażę go dalej Gminie Zawidz i to Wójt jest odpowiedzialny za odbiór i transport mostu, nie należy obciążać tymi kosztami Zamawiającego.

    Materiały z rozbiórki obiektu nr 31001107 należą do Wykonawcy i muszą go zagospodarować we własnym zakresie.

  16. Proszę o załączenie szczegółów konstrukcyjnych wykonania nawierzchni dróg. Przedmiar wskazuje inną grubość nawierzchni mieszanki mineralno –bitumicznej niż opis techniczny drogi. Proszę o wskazanie właściwych grubości.

    Należy przyjąć grubości warstw konstrukcyjnych zgodnie z załączonym przedmiarem.

  17. Prosimy o załączenie przekrojów poprzecznych dla przebudowywanych dróg. Prosimy o udzielenie wyjaśnień dla w/w pytań, gdyż stanowią one znaczący wpływ na wartość oferty przetargowej.

    Należy przyjąć grubości warstw konstrukcyjnych zgodnie z załączonym przedmiarem.

Dyrektor ZDP

W Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/


Sierpc, dn. 10.06.2016



Nr sprawy: ZDP.DT.272.2.2016






Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. „Wykonanie kompleksowej przebudowy mostów nr JNI 31001102 w ciągu drogi powiatowej nr 3751W Kisielewo – Dziembakowo – Gorzewo oraz nr JNI 31001107 w ciągu drogi powiatowej nr 6914W Drobin – Lelice wraz z drogami dojazdowymi na terenie powiatu sierpeckiego”


  1. Prosimy o zamieszczenie szczegółowych specyfikacji technicznych na wszystkie roboty drogowe, gdyż nie zostały one zamieszczone na stronie Zamawiającego.

  • SST w Załączeniu.

  1. Prosimy o zamieszczenie brakujących planów sytuacyjnych – nr 2.1 i 2.2.

  • plany sytuacyjne w załączeniu.

  1. Prosimy o podanie co Zamawiający rozumie pod pojęciem kruszywo łamane twarde i o podanie kryterium oceny twardości kruszywa.

    Przez pojęcie Kruszywo łamane twarde należy rozumieć kruszywo łamane kamienne, nie dopuszcza się zastosowania kruszywa ze skał osadowych, np. wapiennych.

  2. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie gruzu betonowego 0/31,5 mm do warstw podbudowy?

Zamawiający nie dopuszcza zastosowania gruzu betonowego do warstwy podbudowy.

  1. Prosimy o podanie właściwej konstrukcji jezdni dla drogi powiatowej nr 3715W, gdyż w udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji pojawiają się rozbieżności. Zgodnie z opisem technicznym należy wykonać warstwę ścieralną gr. 4 cm i warstwę profilową – śr. 100 kg/m2, natomiast według przekroju konstrukcyjnego (rys. 5) – należy wykonać warstwę ścieralną gr. 4 cm i wiążącą gr. 4 cm, podczas gdy w przedmiarze występuje warstwa ścieralna gr. 3 cm oraz warstwa wiążąca gr. 3 cm.

Należy przyjąć do realizacji następujący układ warstw bitumicznych na odcinku drogowym:

- warstwa profilowa AC 11W – grub. śr. 75 kg/m2 (śr. 3 cm)

- warstwa ścieralna AC11S – grub. 3 cm

  1. Prosimy o podanie właściwej konstrukcji jezdni dla drogi powiatowej nr 3715W w obrębie obiektu mostowego, gdyż w udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji pojawiają się rozbieżności. Zgodnie z opisem technicznym należy wykonać warstwę ścieralną gr. 4 cm i warstwę wiążącą gr. 4 cm, natomiast według przekroju konstrukcyjnego (rys. 5) oraz przedmiaru – należy wykonać warstwę ścieralną gr. 5 cm i warstwę wiążącą gr. 7 cm.

Należy przyjąć do realizacji następujący układ warstw bitumicznych w obrębie obiektu mostowego:

- warstwa wiążąca AC 11W – grub. 7 cm

- warstwa ścieralna AC11S – grub. 5 cm

  1. Prosimy o podanie właściwej konstrukcji jezdni dla drogi powiatowej nr 6914W oraz 2995W, gdyż w udostępnionej przez Zamawiającego dokumentacji pojawiają się rozbieżności. Zgodnie z opisem technicznym oraz według przekroju konstrukcyjnego (rys. 5) należy wykonać warstwę ścieralną gr. 4 cm i warstwę wiążącą gr. 4 cm, natomiast wg przedmiaru – należy wykonać warstwę ścieralną gr. 3 cm i warstwę wiążącą gr. 3 cm.

Należy przyjąć do realizacji następujący układ warstw bitumicznych dla drogi powiatowej nr 6914W:

- warstwa wiążąca AC 11W – grub. 3 cm

- warstwa ścieralna AC11S – grub. 3 cm

Droga powiatowa nr 2995W nie wchodzi w zakres realizacji niniejszego zadania.

  1. Prosimy o informacje, czy krawężnik kamienny na odcinku drogi powiatowej nr 3751W w obrębie obiektu mostowego powinien mieć kotwy tak jak to jest napisane w przedmiarze?

    Należy zastosować krawężniki kamienne z kotwami.

  2. Prosimy o zamieszczenie projektu stałej organizacji ruchu lub planów sytuacyjnych z umieszczonym na nim oznakowaniem drogowym do wykonania, gdyż w zamieszczonej przez Zamawiającego dokumentacji brakuje informacji o oznakowaniu do wykonania.

    Projekt Stałej Organizacji ruchu w załączeniu

  3. Czy beton przyczółków, płyty ustroju, płyt przejściowych, kapy oraz wieńców skrajnych tunelu może mieć nasiąkliwość do 5%?

    kapy na przęśle i przyczółkach do 4%
    nadbeton przęsła i przyczółka (pod nawierzchnią jezdni) do 4%
    płyty przejściowe i wspornik przyczółka mogą zrobić do 5%

  4. Prosimy o potwierdzenie, że dla obiektu w Kisielewie wymagane jest próbne obciążenie statyczne.

Należy wykonać próbne obciążenie statyczne dla obiektu w Kisielewie.

  1. Prosimy o wskazanie, w której pozycji przedmiarowej należy uwzględnić rezerwę na roboty nieprzewidziane oraz jaki procent wartości robót podstawowych by wynosiła.

    Należy wykonać wszelkie niezbędne prace związane z realizacją inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną, nie przewidujemy rezerwy na roboty nieprzewidziane. Jeżeli Wykonawca przewiduję konieczność wykonania robót nieprzewidzianych musi to skalkulować sam i przewidzieć w ofercie.

  2. Prosimy o informację, czyją własność stanowią materiały pochodzące z rozbiórki.

    Materiały z mostu należą do Zamawiającego, natomiast z wykopów do Wykonawcy i musi on go zagospodarować we własnym zakresie

  3. Prosimy o podanie właściwej konstrukcji na odcinku drogi powiatowej nr 6914W oraz 2995W. Według opisu technicznego na tym odcinku należy wykonać pełną konstrukcję jezdni (warstwę odcinającą z piasku gr. 10 cm, podbudowę z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 20 cm oraz warstwę wiążącą gr. 4 cm i warstwę ścieralną gr. 4 cm). Natomiast według przedmiaru do wykonania jest na całej długości odcinków tych dróg podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 10 cm oraz warstwa wiążąca gr. 3 cm i warstwa ścieralna gr. 3 cm.

    Należy przyjąć konstrukcję zgodnie z przedmiarem robót, droga nr 2995W nie wchodzi w zakres robót do wykonania.

  4. Według planu sytuacyjnego na odcinku drogi powiatowej nr 6914W oraz 2995W obowiązuje przekrój „B”, którego brakuje na rysunku z przekrojami konstrukcyjnymi (rys. nr 5) – występują tam tylko przekroje A, A1 i C. Prosimy o uzupełnienie brakującej dokumentacji.

    Zamawiający dołącza poprawione przekroje.

  5. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający nie przewiduje konieczności wycinki drzew dla całego zakresu robót.

    Zamawiający nie przewiduje wycinki drzew.

  6. W przypadku odpowiedzi przeczącej na poprzednie pytanie – czy Zamawiający dysponuje stosownymi decyzjami zezwalającymi na wycinkę drzew?

  7. Na drodze powiatowej nr 3751W na odcinku w obrębie obiektu mostowego do wykonania jest warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego łamanego twardego pod nawierzchnię jezdni. Prosimy o podanie właściwej grubości tej warstwy – w przedmiarze ma ona 30 cm, natomiast w opisie technicznym i na przekroju konstrukcyjnym 20 cm.

    Grubość warstwy podbudowy ma wynosić 30 cm.

  8. Prosimy o podanie właściwej grubości kruszywa łamanego do ułożenia na poboczach. Według przedmiaru jest to 6 cm, natomiast według przekrojów konstrukcyjnych – 10 cm.

    Grubość warstwy kruszywa łamanego na pobocze należy przyjąć zgodnie z przedmiarem.

  9. Prosimy o dodanie do przedmiaru pozycji związanej z przygotowaniem podłoża pod pobocza przed ich wykonaniem. Obecnie na tym miejscu w przekrojach poprzecznych na drodze nr 3751W znajduje się wysoka trawa uniemożliwiająca bezpośrednio wykonanie poboczy.

    Przed realizacją Zamawiający dokona koszenia trawy.

  10. Prosimy o weryfikację szerokości drogi powiatowej nr 2995W, gdyż istniejąca jej szerokość wynosi w wielu przekrojach mniej niż 4,0 m, a miejscami nawet 3,5 m. Prosimy o dodanie pozycji do przedmiaru związanej z wykonaniem poszerzeń na tej drodze lub o zmniejszenie jej szerokości.

    Droga 2995W nie wchodzi w zakres realizacji inwestycji.


Dyrektor ZDP
W Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Załączniki:
psor_3751w.pdf
psor_6914w.pdf
psor_6914w-1.pdf
psor_6914w-2.pdf
psor_6914w-3.pdf
rys.2.1_-_plan_sytuacyjny.pdf
rys.2.2_-_plan_sytuacyjny.pdf
rys.5_-_przekroje_konstrukcyjne.jpg
schemat_3751w.pdf
tabele_robot_ziemnych_dla_robot_przy_obiektach_mostowych.pdf
sst.pdf


ZDP.DT.272.2.2016

                                 Sierpc, dnia 24.06.2016 r.

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a


  1. STRABAG Sp. z o.o. Grupa Płock, 06-452 Ościsłowo, Chotum 46a

SKANSKA S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa


Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno


Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck


Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie


II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

1) robota budowlana;

2. Tryb udzielenia zamówienia:

  1. przetarg nieograniczony;

  2. IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Wykonanie kompleksowej przebudowy mostów nr JNI 31001102 w ciągu drogi powiatowej nr 3751W Kisielewo – Dziembakowo – Gorzewo oraz nr JNI 31001107 w ciągu drogi powiatowej nr 6914W Drobin – Lelice wraz z drogami dojazdowymi na terenie powiatu sierpeckiego

V. Wybór oferty:

1.Wykonawca:

oferta nr 4: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

cena brutto 3 530 557,63

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.


VI. Punktacja przyznana ofertom


Nr Oferty

Nazwa Firmy i adres

Streszczenie ofert

Liczba punktów w kryterium cena

Liczba punktów w kryterium Okres gwarancji

Liczba punktów łącznie

Oferta nr 1

STRABAG Sp. z o.o. Grupa Płock, 06-452 Ościsłowo, Chotum 46a

Oferta nie podlega odrzuceniu

85

10

95

Oferta nr 2

SKANSKA S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa

Oferta nie podlega odrzuceniu

86

10

96

Oferta nr 3

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno

Oferta nie podlega odrzuceniu

88

10

98

Oferta nr 4

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

Oferta nie podlega odrzuceniu

90

10

100

VII. Oferty odrzucone: 0


VI. Zawarcie umowy

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .


Dyrektor ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576279]

przewiń do góry